Artikel 1: Lidmaatschap
Het lidmaatschap omvat alle diensten, voordelen en activiteiten van Allemaal Aafje. Allemaal Aafje is onderdeel van Stichting Aafje thuiszorg huizen zorghotels; gevestigd te Rotterdam en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 24388202. Iedereen boven de 18 jaar kan lid worden van Allemaal Aafje.
Artikel 2: Voordeelpas
Leden van Allemaal Aafje ontvangen na afsluiten van het lidmaatschap een ledenpas, die geldig is voor de duur van twee jaar. Hiermee kan van alle voordelen, die Allemaal Aafje te bieden heeft, worden geprofiteerd. Het lidmaatschap (met uitzondering van de ongevallenverzekering *) is geldig voor alle gezinsleden, die op hetzelfde adres wonen.
* *De ongevallenverzekering wordt alleen afgesloten voor degene wiens naam op de pas vermeld staat (in de leeftijdscategorie 20 tot en met 84 jaar).
Artikel 3: Contributie
Leden betalen de contributie jaarlijks vooruit. Het lidmaatschap kan op elk moment van het jaar ingaan voor de minimale duur van één jaar. Restitutie is niet mogelijk. In 2022 bedraagt de contributie € 21,50. Sinds 1 januari 2018 kunnen nieuwe leden alleen nog betalen via automatische incasso.
Aafje behoudt zich het recht voor om jaarlijks per 1 januari de hoogte van de contributie en/of de voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen worden uiterlijk 1 december gepubliceerd op de website www.allemaalaafje.nl.
Artikel 4: Kwaliteit
Allemaal Aafje is een kwaliteitspakket. Al onze diensten kopen wij in bij professionele en erkende leveranciers. De cursussen en workshops worden verzorgd door gekwalificeerde docenten.
Artikel 5: Annuleringsvoorwaarden
Moet u door omstandigheden een aangevraagde dienst of deelname aan een evenement of theatermiddag annuleren, dan geldt het volgende:
Artikel 6: Wijzigings persoons- en/of bankgegevens
Wijzigingen van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats en e-mailadres, kunt u per e-mail doorgeven via: ledenservice@allemaalaafje.nl. Indien u deze wijziging liever per telefoon door wilt geven, dan kunt u bellen met de Allemaal Aafje klantenservice. Bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur op nummer 088 8 233 233, keuze 3.
Wijzigingen van uw bankgegevens worden uitsluitend na een schriftelijke melding per e-mail doorgevoerd.
Artikel 7: Beëindiging lidmaatschap
Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een jaar, daarna is het per maand opzegbaar. Beëindiging van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk gebeuren. De opzegging stuurt u per e-mail naar ledenservice@allemaalaafje.nl.
Artikel 8: Aansprakelijkheid
Aafje treedt op als bemiddelaar tussen een lid en een leverancier van diensten of producten, met wie Aafje een samenwerking is aangegaan. U als lid geeft zelf opdracht aan de leverancier van diensten of koopt zelf een product bij een leverancier. De leverancier is verantwoordelijk voor een deugdelijke uitvoering van zijn werkzaamheden/diensten en/of voor het leveren van een deugdelijk product. Aafje is derhalve niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk voor de verrichtte werkzaamheden/diensten en/of producten van de leveranciers of derden. Tijdens dagtochten of activiteiten is Aafje in zijn geheel niet aansprakelijk voor schade ten gevolge van het zoekraken van, diefstal, of beschadigingen aan eigendommen. Aafje is niet aansprakelijk voor letselschade en- of overlijden veroorzaakt aan de deelnemers tijdens dagtochten en activiteiten. Aafje is niet aansprakelijk voor wijzigingen in het programma, voor of tijdens het uitvoeren van een activiteit, dagtocht of vakantie, als gevolg van overmacht zoals files, ongevallen en extreme weersomstandigheden.
Artikel 9: Privacy
Op de verwerking van persoonsgegevens is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing: https://www.allemaalaafje.nl/privacyverklaring-en-cookiebeleid.
Artikel 10: Niet tevreden?
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten. Dit kan telefonisch via de klantenservice 088 8 233 233, keuze 3 of door te mailen naar ledenservice@allemaalaafje.nl.
Artikel 11: Reserveringen en betalingen activiteiten
De betaling van een reservering voor een activiteit wordt voldaan per IDEAL of per overschrijving.
Artikel 12: Reissom
Artikel 13: Wijzing- en annulering van georganiseerde activiteiten door de opdrachtgever
Artikel 14: Documenten
De klant is zelf verantwoordelijk voor het meebrengen van de juiste documenten.
Artikel 15: Annulering van bushuur
Indien de overeenkomst door de opdrachtgever schriftelijk wordt opgezegd, gelden de volgende voorwaarden, tenzij anders schriftelijk overeengekomen: a. Tot 7 dagen voor de datum van de bushuur: kosteloos. b. Binnen 7 dagen tot de datum van de bushuur: € 25,- administratiekosten.
Artikel 16: Klachten
Als u tijdens een activiteit een klacht hebt, kunt u dit ter plaatse bespreken met de begeleider. Komt u er samen niet uit dan kunt u, uw klacht telefonisch of per e-mail indienen bij Aafje.
Artikel 17: Reisleiding
Bij elk uitstapje gaat er reisleiding mee. Wij wijzen u erop dat er géén zorgpersoneel meegaat en wij u bijvoorbeeld niet kunnen helpen bij het eten, het toedienen van medicijnen of een toiletbezoek.
Artikel 18: Foto- en filmopname
Tijdens onze activiteiten maken wij foto’s en soms ook filmopnames. Deze plaatsen wij op internet en gebruiken we voor berichten op social media zoals Facebook en voor promotiemateriaal. U kunt de foto’s terugvinden op onze website.
Artikel 19: Slot
In alle gevallen, waarin dit reglement niet voorziet, beslist Aafje.